SONICflex paro dentalexcellent

22 maja, 2017 22 maja, 2017

Periodontologia

Zaokrąglone i odpowiednio zagięte końcówki do delikatnego oczyszczania kieszonek przy zabiegu kiretażu zamkniętego.

Problem

Sukces leczenia periodontologicznego opiera się na kompletnym usunięciu płytki i kamienia poddziąsłowego. Konwencjonalne instrumenty rzadko są w stanie starannie usunąć bakterie z wszystkich powierzchni.

Rozwiązanie

Końcówki KaVo SONICflex paro (0571 0371) do minimalnie inwazyjnego oczyszczania kieszonek przyzębnych. Skuteczny i delikatny zabieg poprawia rokowanie leczenia periodontologicznego. Praca tymi końcówkami przyczynia się do dłuższego utrzymania zębów w jamie ustnej:

• Zaokrąglone, wydłużone końcówki: proste, zagięte w lewo, zagięte w prawo.

KaVo SONICflex paro – opis

• Pełen dostęp do wszystkich powierzchni zębów i korzeni dzięki ultracienkim końcówkom.
  • Proste końcówki do oczyszczania w okolicy zębów przednich i na powierzchniach bocznych, oraz zagięte do zębów trzonowych i powierzchni międzyzębowych.
  • Wydajne usuwanie osadów: Proste i skuteczne usunięcie płytki i endotoksyn bakteryjnych z kieszonek przyzębnych do głębokosci 9 mm.
  • Działanie antybakteryjne: Poprzez przenoszenie w płynie fal dźwiękowych dochodzi do niszczenia struktury komórek bakterii.
  • Ochrona tkanek miękkich: Drgania końcówki nie powodują uszkodzenia włókiem kolagenowych ani powierzchni korzeni.
  • Bakterie: Są usuwane razem z płynem chłodzącym (chłodzenie sprayem wodnym lub solą filzjologiczną, z dodatkiem leków).
  • Dezynfekcja: Do kieszonek można łatwo wprowadzić substancje antybakteryjne.
  • Przyśpieszenie gojenia tkanek oraz naprawa przyczepu łącznotkankowego.
  • Duży odsetek wyleczeń periodontitis po wykonaniu zabiegów kiretażu zamknietego.

Zapytaj o produkt