Autoryzowany Dystrybutor KaVo Polska

OD 600 CHX 0,2 % płukanka do ust dentalexcellent

Maj 10th, 2017 Maj 10th, 2017
Dürr Dental nie pozostawia niczego przypadkowi, także w kwestii płukanki do ust. Pomyślano o wszystkim w celu skutecznego działania zapobiegającego infekcjom – włącznie ze świeżym smakiem i odpowiednim wyglądem.

• Płukanka do ust zawierająca chlorheksydynę w celu redukcji ilości bakterii
  • Potwierdzone naukowo działanie antybakteryjne▪ Bez alkoholu – szczególnie przyjazna w przypadku podrażnienia dziąseł i stanów zapalnych
  • Do wspomagania fazy leczenia

OD 600 CHX 0,2 % z firmy Dürr Dental – wysoce skuteczna i przy tym nie zawiera alkoholu. Płukanka do ust zawiera antybakteryjną substancję czynną dwuglukonian chlorheksydyny (CHX) do profilaktycznej redukcji flory mikrobakteryjnej w ślinie i na śluzówce jamy ustnej oraz do zapobiegania stanom zapalnym. Antybakteryjne działanie chlorheksydyny zostało potwierdzone w licznych badaniach naukowych. Pozbawiony alkoholu skład niezwykle delikatnie zapewnia profilaktykę przed zakażeniami próchnicą oraz kamieniem nazębnym. OD 600 CHX 0,2 % w znaczącym stopniu hamuje rozwój bakterii powodujących powstawanie kamienia nazębnego i może być stosowany w razie potrzeby lub zaleceń lekarza, jak też codziennie do ochrony przed próchnicą i parodontozą. Doskonała do stosowania po zabiegach periodontologicznych, w przypadku bakteryjnych zapaleń dziąseł lub przyzębia jako „Full-mouth disinfection“. Idealna także do pośredniej redukcji zarazków w aerozolu, aby chronić pracowników gabinetu. Stosować przed zabiegiem w przypadku pacjentów o podwyższonym ryzyku infekcji oraz w przypadku wszystkich zabiegów stomatologicznych wzgl. chirurgii jamy ustnej. Pozabiegowo składniki czynne CHX i hamamelis wspomagają etap gojenia. Fluorek sodu dodatkowo mineralizuje szkliwo zęba i wraz z redukującym próchnicę ksylitolem przyczynia się do ochrony przeciwpróchniczej. Zamiennik cukru jakim jest ksylitol powoduje, że OD 600 CHX 0,2 % może być także stosowana u diabetyków. Wyselekcjonowane składniki zapachowe pozwalają powstrzymać rozwój bakterii powodujących nieświeży zapach z ust i zapewniają świeży oddech.

Zapytaj o produkt